Skip to content

Δωρεάν Μεταφορικά στο Dropshipping

Οι ιστότοποι dropshipping συνήθως προσφέρουν δωρεάν αποστολή παγκοσμίως χρησιμοποιώντας διάφορες στρατηγικές και συνεργασίες. Εδώ είναι πώς συνήθως επιτυγχάνουν αυτό:

Στον Αναλυτικό Dropshipping Οδηγό μας θα βρείτε ακριβώς τους τρόπους για να το κάνετε κι εσείς αυτο, καθώς και όλους τους προμηθευτές με τα χαμηλότερα (εως και καθόλου) κόστη μεταφορικών

  1. Συμφωνίες με Προμηθευτές: Οι επιχειρήσεις dropshipping συνεργάζονται με προμηθευτές που προσφέρουν δωρεάν ή χαμηλού κόστους επιλογές αποστολής. Αυτοί οι προμηθευτές μπορεί να έχουν διαπραγματευτεί χρεώσεις αποστολής με διεθνείς μεταφορείς, επιτρέποντάς τους να προσφέρουν προσιτή αποστολή σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.
  2. Αποστολή με ePacket: Πολλοί dropshippers χρησιμοποιούν την αποστολή μέσω ePacket, μια υπηρεσία που παρέχεται από τα συστήματα ταχυμεταφοράς ορισμένων χωρών. Το ePacket γνωρίζεται για τη σχετικά χαμηλή τιμή της διεθνούς αποστολής και τους γρηγορότερους χρόνους παράδοσης σε σχέση με τις κανονικές μεθόδους διεθνούς αποστολής.
  3. Χονδρικές Χρεώσεις Αποστολής: Οι επιχειρήσεις dropshipping μπορούν να επωφεληθούν από τις χονδρικές χρεώσεις αποστολής που έχουν διαπραγματευτεί οι προμηθευτές τους. Καθώς οι dropshippers συχνά συγκεντρώνουν πολλές παραγγελίες για να αποσταλούν σε μια αποστολή, μπορούν να επωφεληθούν από χαμηλότερα κόστη αποστολής ανά μονάδα.
  4. Περιλαμβάνοντας τα Έξοδα Αποστολής στην Τιμή: Ορισμένοι dropshippers μπορεί να συμπεριλάβουν το κόστος αποστολής στην τιμή του προϊόντος. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης αντιλαμβάνεται ότι λαμβάνει “δωρεάν” αποστολή, ενώ το πραγματικό κόστος περιλαμβάνεται στη συνολική τιμή του προϊόντος.
  5. Προσφορά Προϊόντων με Υψηλή Κερδοφορία: Οι ιστότοποι dropshipping συχνά επιλέγουν προϊόντα με υψηλή περιθώρια κερδοφορίας. Αυτό τους επιτρέπει να αντισταθμίσουν τα κόστη αποστολής χωρίς να επηρεάσουν σημαντικά την κερδοφορία τους.
  6. Ελάχιστες Απαιτήσεις Παραγγελίας: Ορισμένοι προμηθευτές dropshipping προσφέρουν δωρεάν αποστολή παγκοσμίως για παραγγελίες που πληρούν μια συγκεκριμένη ελάχιστη απαίτηση αγοράς. Αυτό ενθαρρύνει τους πελάτες να αγοράζουν περισσότερα, πράγμα που ωφελεί τόσο τον dropshipper όσο και τον προμηθευτή.
  7. Στρατηγική Επιλογή Προμηθευτών: Οι dropshippers επιλέγουν προμηθευτές που βρίσκονται σε στρατηγικές τοποθεσίες. Για παράδειγμα, μπορεί να συνεργαστούν με προμηθευτές σε χώρες με οικονομικές επιλογές αποστολής για να φθάσουν πελάτες παγκοσμίως με πιο προσιτό τρόπο.
  8. Χρήση Πολλαπλών Προμηθευτών: Για να προσφέρουν δωρεάν αποστολή παγκοσμίως, οι dropshippers μπορεί να συνεργαστούν με πολλούς προμηθευτές για διάφορα προϊόντα. Κάθε προμηθευτής μπορεί να προσφέρει δωρεάν αποστολή για συγκεκριμένα προϊόντα, επιτρέποντας στον dropshipper να προσφέρει μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων με δωρεάν αποστολή.

Σημαντικό είναι να σημειωθεί ότι, ενώ η “δωρεάν αποστολή” μπορεί να προσελκύσει πελάτες, δεν υπάρχει πραγματικά κάτι όπως πραγματικά δωρεάν αποστολή. Οι δαπάνες αποστολής συνήθως καλύπτονται από τον dropshipper με κάποιον τρόπο, είτε μέσω συμφωνιών με προμηθευτές, προσαρμογών στην τιμή του προϊόντος, είτε απορρόφησης του κόστους για την ικανοποίηση των πελατών.

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back To Top